Štátnica!

SOM BAKALÁRKA,
vykríkla som od radosti pred mesiacom.


Koľko asociálnych dní, nadávok a nervov, že keby som sa len tak začala učiť skôr, vyvrcholilo v slávnych 20, síce úspešných, ale rýchlych minút.
So všetkým je to tak? Čas je relatívny pojem.

Ubehlo to ako blesk je ale pojem, ktorému každý Slovák ako repa rozumie veľmi dobre. Aj my. Skoro ráno pred tými dverami D sme očakávali, čo bude. My, partia bláznov, ktorí sa dali na beh na krátke trate zvaný predčasné štátnice. Krátko po nich sa ale rýchlo zabudlo, že nejaké vôbec boli. Slávnostný obed, zmrzlina, smiechy a zážitky s komisiou, večerná party, raňajšia kamoška opica a VITAJ, kolobeh života.

Každý z nás sa rozbehol inde, plniť si svoje životné ciele (a vypomáhať si tým minčo titulom). Tri roky sú ale tri roky a s niektorými sa už možno nestretnem. 
Ale aby ste vedeli, kamoši - ja som neutiekla až tak ďaleko. Celé leto som v našom hlavnom a moje dvere sú pre vás vždy otvorené.

Dosť bolo ale sentimentu. Pred komisiu som išla v to ráno medzi prvými a tak som mala trochu času pobehovať s analógom a zachytávať drsné atmosféry (napríklad celkom bledého usmiateho Lukáša). :-)
















 

















A rady pre našich spolužiakov, ktorých to ešte len čaká?
Pekne sa oblečte, usmievajte a za každú cenu niečo trepte (aj keď občas do vetra).
Držím palce!

2 komentáre:

  1. ahoj verron
    dodatočne gratulujem k úspechu
    myslím si že nie sme extra veľkí kamaráti aj keď som mal tú česť spať vedľa teba v jednej posteli (snáď som neprdel zo sna ha ha )
    si pre mňa veľmi zaujímavá a baví ma čítať ťa
    týmto ťa chcem poprosiť ... PÍŠ :)
    P.Pavlík

    doskakavenia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D :D :D Kakauko, podľa mňa by si mal začať písať ty sám! Pretože aký koment mi ty občas dokážeš dať, tak ja sa normálne čudujem, že si tak neurobil už dávno.
      Prdieť asi neprdel, to len na uvítanie. Ale ktovie, keď spím, nežijem. :D

      A týmto ti (ne)sľubujem, že sa posnažím písať, lebo sľúbiť, to je záväzok. :-)

      dozblogovania

      Odstrániť

Ďakujem za milé úprimné slová. ❤