Hej, Človek, bude LIDOŽÚR!

Na Lidožúre som sa ocitla minulý rok v septembri prvýkrát. Bola som vtedy ešte Piešťanským nováčikom a čerstvý bol aj môj frajer, ktorý ma tam vzal (díky, kamoško! :)). 
Touto oslavou konca leta som zostala očarená. Mladí aj starí, s deťmi, psami a inými potvorkami, krásne prostredie na poloostrovčeku Váhu, svetielka všade, origami vtáčiky, školské mapy omotané o kmene stromov, mini pidi stoličky a školské lavice, knižky a sympatické mladé kapely, ktoré neutekajú po koncerte domov. A bicykle, dobré jedlo, pitie, veľa pitia (kto ma pozná iba z blogu, volám sa Veronika a nie som alkoholik. Naozaj.), kamoši a noví kamoši a najviac ultra top fashion típek v stredných rokoch ponúkajúci mi domovinu (fakt nie som!) na koncerte ModrýchHôr.


ZIMOMRIAVKY!


Ďalší Lidožúr bol toto leto koncom júla a opäť ma táto akcia potešila. Síce nebola taká veľkolepá ako minuloročná septembrová, chýbali origami a mapy, dokonca i program trval menej a "stejdž" sa presunul z výklenku poloostrova na iné, menej príťažlivé, no zato bezpečnejšie miesto...Ale koniec koncov všetko je o ľuďoch a tí nesklamali. Opäť. Preto sa teším, že už zajtra začína v poradí 5. Lidožúr a má ešte namakanejší ako namakaný program. Kapelky GARAGE SURF, ŽIVÉ KVETY, GENIUS LOCCI, FAT KIT či THE DAT a mnohé iné vystúpia počas piatkovej a sobotňajšej noci. Kto má rád umenie fotky, módu, tanec, jedlo, filmy, stand up comedy a tak ďalej (až hlava sa mi točí od radosti), príďte sa pozrieť, zakrepčiť, pozdraviť, podporiť.
Nás s L. tam nájdete určite tiež, veď je to naša (skoro) zoznamková akcia. Jedným dvoma slovami povedané:

SRDCOVÁ ZÁLEŽITOSŤ. 













 








  • Fotky sú z tohtoletošného Lidožúru numero 4.
  • Podrobnejší program nájdete v evente, TU
  • Snáď sa vidíme a oslávime spoločne koniec leta, príchod jesene! :-)

Do Zlidožúrovania, Priatelia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za milé úprimné slová. ❤