Zuzana&Dalibor&Bábätka part.II






Dnes je Medzinárodný deň žien.
A teda sa pýtam sama seba - ako inak, lepšie, krajšie, intenzívnejšie, dokáže muž žene vyjadriť jej nenahraditeľnosť, jej výnimočnosť a krásu, povedať inak ako doslovnými slovami "lúbim ťa a si pre mňa jedna jediná"?
Tak, že si ju vezme za ženu a pred očami svedkov sa zaručí, že ju bude milovať v šťastí i nešťastí, v zdraví aj chorobe, v bohatstve i v chudobe (mimochodom, pre mňa tie najčistejšie a najúprimnejšie slová, aké som kedy počula).

A kedy inokedy, ak nie dnes, by som ja mohla vypustiť do sveta tieto fotky? Fotky oslavujúce krásu ženy v jej výnimočný deň a muža, ktorý si tú krásu veľmi dobre uvedomuje (a veď aj on sám je fešáčisko!).


Tu sú teda fotky Zuzany&Dalibora. Osudového páru, ktorý poznáte už z predošlého príspevku. Bola som fotografom tichým, snažiac sa veľmi nezavadzať oficiálnej fotografke Ivke pri jej práci. "Pózy" a lokality aj milé kulisy sú jej výberom, a že je to šikovnica si môžete pozrieť napríklad aj TU (ďakujem za možnosť vyskúšať si svadobné fotenie a tvoju trpezlivosť, keď som sa ti občas motkala popod nohy. :))







































































































PS1: Nikdy predtým som si nevedela predstaviť svadobné fotenie (čo svadobné fotenie, svadbu samotnú!) počas zimy, nie tak ešte počas intenzívneho sneženia. Ale títo dvaja mi ukázali, že nezáleží od počasia, poveternostných podmienok, klimatických zmien, bio predpovede ani iných vonkajších okolností. Ide o dvoch ľudí. Všetko vôkol je v ten deň nepodstatné.

PS2: Ľúbte svoje mamy, sestry, frajerky a manželky. Ukazujte im vašu lásku (nielen 8. marca) a prejavujte úctu. Lebo aj vďaka vám sme také, aké sme. 


PS3: Lennon spieva o ženách/pre ženy. Ideálna na dnes!




MALI STE PEKNÚ NEDEĽU, SVIATOČNÚ?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za milé úprimné slová. ❤